Jacob-Lee-promo-750x350.png

聽到Jacob Lee的I Belong to You就覺得很甜蜜幸福,這首歌我很喜歡

我一直重複聽

他在歌曲中加入吉他,讓整個音樂很活潑

歌詞也很正面是講述1對1的情感相守

超棒的推推

Jacob Lee

澳大利亞男歌手,出生於1994/11/4,感覺是心思細膩、溫柔的人

 

https___cdn.evbuc.com_images_44986970_257110752416_1_original.jpg

ClTRhiBUgAAnP9S.jpg

他已經結婚了>..<這首歌是他獻給老婆的情歌

英文歌詞:

If I could be honest, here in this moment

假如我現在誠實的說,就在這個時刻
I've been so nervous to stand here with you

我感到緊張與你站在這裡
They're all here for us and I feel their aura

他們全為我們而來,我能感受到他們祝福
But just for a moment I'll pretend it's just you
但只要一小段時間,我假裝只有你在我身旁

 


Yes they can hear us, but they don't understand

對,他們能聽到我們,但他們不明白
I have said all of my vows behind the curtains

我在圍簾後已經宣示我的誓言
I know they see us, but they don't stand a chance

我知道他們在看我們,但他們沒有機會
I have kissed those lips a thousand times before this
在這之前,我已經親吻你的唇千次

 


Tomorrow I'll open in my eyes

明天早晨我睜開雙眼
And I will whisper to my wife

我會溫柔的對你說
'I belong to you'

我屬於你
And I will wait to hear you say

而我會期待聽你的回應
As a tear rolls down your face

一顆眼淚滑落到你的臉龐
'I belong to you'
我屬於你

 


If I could be honest, here at the altar

若我在這祭壇前誠實的說
I refuse to grow older unless it's with you

如果我不能跟你在一起,我拒絕變老
I fell in love and made you a promise

我墜入在愛中能與你相思承諾
Though I'd never noticed how much it meant to you
雖然我不曾在意,但對你來說它是很重要

 


Yes they can hear us, but they misunderstand

對,他們能聽見我們,但他們誤會了
There is more behind these words that we have spoken

在這些諾言中,有許多地方是我們談論過
I know they see us, but only at a glance
我知道他們看到我們,但只是看了一下
Only you know the man that I am beyond the surface
只有你了解我的內心在想甚麼

 


Tomorrow I'll open in my eyes

明天早晨我睜開雙眼
And I will whisper to my wife

我會溫柔的對你說
'I belong to you'

我屬於你
And I will wait to hear you say

而我會期待聽到你的回應
As a tear rolls down your face

一顆眼淚滑落到你的臉龐
'I belong to you'
我屬於你

 

 

I belong with you

我的歸屬是你
When they let us choose

當他們讓我們選擇
I will say I do

我會說我願意
I belong with you

我屬於你

I will say I do

我會說我願意
I belong with you

我的歸屬是你

 

 



Tomorrow I'll open in my eyes


明天早晨我睜開雙眼

And I will whisper to my wife

我會溫柔的對你說
'I belong to you'

我屬於你
And I will wait to hear you say

而我會期待聽你的回應
As a tear rolls down your face

一顆眼淚滑落到你的臉龐
'I belong to you'
我屬於你

arrow
arrow

    萊拉 Layla 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()